من بچم زردی نداشت زیاد ولی رعایت کردن اصلنم زیاد نشد
شیرخشت خریدم هم خودم خوردم هم نی نی
من حتی هفته اول اصن کاچی نخوردم بخاطر گرمیش
هوای خونهرو خنک نگه دار لباس زیاد نپوشون پتو ننداز روش
شربت خاکشیر درست کن بخور
من کسه روز زیر دستگاه بود پسرم
و چون شیر خودمممیدادم
شربت خاکشیر
هندونه
چیزای سردی زیادمیخوردم
چیزی که ما تجربه داشتیم به بچه هیچی نده هرچی گیاهی ورعایت خودت انجام بده که تند تند شیر بدی بهش زیر دستگاه اگر نمیمونه که بیمارستان بری بهتره
کجا بردیش ک عددشا گف
شیر خشک بده
برای پسر من 16بود دستگاه اجاره کردن انار ترنجبین عرق کاسنی همه چی خوردم 2روزم تو دستگاه بود پایین نیومد دوروزه بستریش کردن امروز اومد رو 9
باید بره زیر دستگاه مهتابی و مداوم بهش شیر بدی تا مدفوع کنه و بیلیروبین از کبدش دفع بشه.
میگن آب لیمو شیرین بهش بدی زردیش برطرف میشه ولی بچه شما شماره زردیش زیاده فک کنم فقط با دستگاه رفع بشه
۱۴ باید دستگاه بزاری
من ۱۳ بود گزاشتم باز برگشته انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.