من امروز پر کردم ۲۸
همش درد پریودی دارم
حرکاتشم از دیروز که گفتم ضعیفه و همش اروم زیر دلم فقط
شاید طبیعی باشه تو این هفته که مثل همیم
طبیعیه چون جاش تنگ تر میشه مثل قبل نمیتونه خیلی وول بخوره
یه چیز شیرین بخور به پهلو چپ دراز بکش ببین چی میشه
اگه حرکت حس کردی اوکیه ولی اگه هیچی حس نمیکنی سریع برو بهداشت حداقل صدای قلبشو برات بزاره
یه ابمیوه سرد وشیرین بخور نیم ساعت دراز بکش به پهلو چپ ببین چندبار تکون میخوره
هی خواهر فک کنم این هفته ماست که اینجوریه منم مث توام تازه امپول بتاهم زدم فردا باید کزاز بزنم🥴☹️
حس کردی حرکاتشو اشکال نداره ولی اگه حرکت نکرده برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.