من چند شب پیش عصبی شدم و خیلی گریه کردم
تکونش و ضربه اش بیشتر شد...فکرکنم بهش برخورده بود فکرکنم فحشم میداد میگفت هشدار ک آرامش مارا نخراشی😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اثلا عصبی نباش خواهر 😩😩
من ک عصبی میشم یا استرسی میشم بیشتر شیطونی میکنه
کلا ناراحتی تو رو بچه تاثیر میزاره من پری روز خیلی استرس کشیدم رفتم دکتر برای ویزیت فشارخون گرفت رو ۱۳بود برام آزمایش نوشت گفت باید آزمایش دفع پروتیین بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.