سلام خانما آنتی من چطوره؟ جنسیت چیه 😍🥺🤭

تصویر
۵ پاسخ

این آزمایش ان تی همون سل فری هست یافرق داره؟

مگه تو ازمایش انتی مینویسه؟ دختره یا پسر

نرمال

احتمالا دختر

ننوشته احتمال نداد دکتر؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عرشیا و آرشا💙 مامان عرشیا و آرشا💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری