۵ پاسخ

کمبود وزن
رفلاکس

رفلاکس سوءتغذیه

رفلاکس دارن

من مثلن دوروبریام خواهرام همه از چهار ماهگی شروع کردن هیچ مشکلیم نداشتن خداروشکر براهمی منم می‌خوام از آخر چهار. ماه شروع کنم کم کم

رفلاکس دارن یا وزنشون‌کمه

سوال های مرتبط

مامان 🧿♥️ali مامان 🧿♥️ali ۶ ماهگی
مامان مانلی_آیهان مامان مانلی_آیهان ۴ ماهگی