علت اینکه اب از دهان بچه میره چیه؟

۸ پاسخ

سیستم گوارشش داره تکمیل میشه و لثه ها داره سفت میشه
مرحله بعد از سفت شدن دندون هست که میشه ۵ ماهگی به بعد

هم دندون هم برای رفلاکس اگه داره

هیچی مثل اینکه طبیعیه
پسر منم خیلی آب دهنش میره در حدی که روزی ۳،۴ بار پیشیند عوض میکنم اگه نکنم یقه لباسش خیسه خالی میشه
حالا احتمال دندونم هست ولی به این زودی بیرون نمیزنه

پسر من دوماهشه آب دهنش می‌ره و دستش همش تو دهنش و می‌کشه ب لثه هاش از طرفی همش روزت نق میزنع و غر میزنه و نمیخاین ینی دندون درمیارع؟

دنداااااان

دندون
لثه تخت میکنه

برای دندون هست. پسر منم از سه ماه بود خیلی آب دهان می‌ریخت لباسش همش خیس میشد پیشبند زدم . ۵ ماهگی دندان درآورد

واسه اینه‌که داره دندون در میاره

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هفدهم بارداری