۶ پاسخ

احتمالا رفلاکسه عزیزم علائم رفلاکسو تو اینترنت بخون و مطمعن شو

دختر منم همین جوره طبیعیه

منم از سه ماهگی تفی شد

من شنیدم آب زیادی دهن
میگن بچه پر حرف میشه😅😅

دوماهگی که دندون در نمیاد گلم

طبیعیه ب خاطر دندون نیس

سوال های مرتبط

مامان 🧿♥️ali مامان 🧿♥️ali ۶ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی