ایده عکس دارین برای تزیین بیمارستان؟

۲ پاسخ

اگه طبیعی میخوای زایمان کنی هزینه کن من سزارین بودم کلا رو تخت راست راست خوابیده بودم .لباس ست مادر نوزاد اینا حل کرده بودم اتاقو تزیین کرده بودن کیک دو طبقه کلا همه چیز اوکی بود فقط من هیچی از لذتش نبردم چون باید تکون نمیخوردم.😐
به نظرم هزینه ی اونو اگه سزارین هستی بزار ببرش آتلیه اون عکسا خیلی بهتر و ماندگارترن.

گوگل بزن هس

سوال های مرتبط

مامان ابرا❤️☁️🥺 مامان ابرا❤️☁️🥺 ۳ ماهگی