اگه طبیعی میخوای زایمان کنی هزینه کن من سزارین بودم کلا رو تخت راست راست خوابیده بودم .لباس ست مادر نوزاد اینا حل کرده بودم اتاقو تزیین کرده بودن کیک دو طبقه کلا همه چیز اوکی بود فقط من هیچی از لذتش نبردم چون باید تکون نمیخوردم.😐
به نظرم هزینه ی اونو اگه سزارین هستی بزار ببرش آتلیه اون عکسا خیلی بهتر و ماندگارترن.
گوگل بزن هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.