خانوما اخرین سونو ر چند هفتگی میدنو

۵ پاسخ

من ۳۶ هفته و ۵ روز انجام دادم

من ۳۷ هفته قراره انجام بدم اخرین سونو مو چون بریچه بعد برا سزارین باس اماده بشم اگه نچرخیده باشه

من فک کنم ۳۷ ی سونو تو مطب خود دکترم انجام دادم

منم آخر هفته میخوام سونو بدم ۳۶ هفته تمام

من ۳۶هفته و پنج روز گفته اخرین سونوتو انجام بده

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان باراد🩵 مامان باراد🩵 ۲ ماهگی
مامان دیار ❤️‍🔥 مامان دیار ❤️‍🔥 ۱۳ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی