۳ پاسخ

سلام کلاً ماه اول تا قبل ۶ هفته هیچ دارویی روش تاثیر منفی نمیزاره
از ۶ هفته تا ۹ هفته که قلب میخواد تشکیل بشه میگن بیشتر مراقبت کنین تا پایان ۴ ماهگی.
هفته های بعدش هم دیگه مشکلی نیست.

تا وقتی بی بی چکت مثبت نشده میتونی بخوری

بخور عزیزم هنو تو اقدامی نگران هم نباش حتی اگر نطفه به این زودی بسته بشه بازم دارو تاثیر نداره

سوال های مرتبط