اگر بچه تب داشته باشه پسته خوبه براش؟؟

۳ پاسخ

بهش خیار زیاد بده بخوره

اگه میخوره بده بهش فقط برای گلو درد دکتر میگفت نده

نمیدونم والا ولی بنظرم گرمی نخوره بهتره

سوال های مرتبط

مامان وروجکها مامان وروجکها ۳ سالگی