عزیزم میشه بگی چطوری کم کردی وزنتو
سونو دادی؟ اگه فیبرو کستیک باشه اصلا چیزمهمی نیست اکثر خانومها دارن من خودمم سالهاست دارم همین قرص گل مغربی با ویتامین Eمیخوردم .علت اینکه درد داری یکم التهاب داره که بااین قرص حل میشه بعد دیگه حسش نمیکنی .نوع سینه شما غده ایه یعنی بافت چربی نداری اونم مال سینع خودته که حسش میکنی من همه این راهها واسترسهارو کشیدم که متوجه شدم ترس الکی داشتم
دکتر غدد رفتی من داخل سینم یه غده در اومده بود رفتم عمل کردم سرطانی بود واسه من دکترم ریششو سوزوند ولی الان یکی دیگه در اومده شمام یه دکتر برو شاید غده چربی باشه
نه طبیعیه و خداروشکر که با دارو رفع میشه من مجبورشدم عملش کنم
منم دارم نگران نباش دکتر ب من گفت خیلی از خانم ها دارن
کافئین استرس ارث اینا همه تاثیر دارن
نه عزیزم نگران نباش ، تغییر شکل سینه نوک سینه ترشح غیر عادی نداشته باشی اوکیه
اگه چیزی بود دکترت حتما میگفت بری نمونه برداری فعلا قرصاتو استفاده کن اگه خوب نشد برو پیش یه متخصص
ن عزیزم منم داشتم زمانی ک مجرد بودم با یکی دو دوره دارو خوب شد نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.