۱۰ پاسخ

نترس عزیزم بسپر به خدا چیزی نیست.. من خواهرم داشت تازه یکی دوتا نبود بیشتر بود دکتر گفت بچه بیار شیر خودتو تا اخر بهش بده اینکارو کرد بعدش خود به خود درمان شد
اما رژیم داره باید کافئین و نوشیدنی گازدار نخوری .. بقیه چیزا یادم نیست

بد به دلت راه نده عزیزم
ایشالا که چیزی نیست

ذکر میگم برات ❤️

انشالله که چیزی نیست عزیزم

نگران نباش انشالله چیزی نیس

ایشالله چیزی نباشه

احتمالا کیسته عزیزم نگران نباش. خدا پشت و پناهت . انشالله خوش خبر برگردی ❤️

من موندم اونایی ک در برابر ترس و استرس ادم ها استیکر خنده میذارن دلیلش چیه؟؟برا چی میخندین؟

نکران نباش عزیزم یاغده شیری به خاطرتغیرات هورمونی یاکیست ساده است استرس نداشته باش دوست من سرتاسرسینش کیسته اونقدرکه گاهی سه چهارسایزسینه هاش بزرگ میشن امابازخوب میشه یعنی مشکل جدی نیست

درد داری؟

سوال های مرتبط