۳ پاسخ

نگران نباش

کپسول داکسی سایکلین بخور ۲تا بخوری معجزه میکنه ، من هم اینجور بودم توبارداری وشیردهی هم مجازه
بعد سونوگرافی نمیخاد ماموگرافی باید نوبت بگیری

احتمالا کیست سینه است

سوال های مرتبط