۷ پاسخ

به نظرم ببرش اتلیه عکس یادگاری بگیرین یا ب جای هزینه تولد ک خداتومن میشه واسش طلا پس انداز کنید

ازونجایی که یکسالگی هیچی نمیفهمه بچه در واقع تولد بنام اون میشه و بکام بزرگا . پس الکی هزینه نکن حتی کیک هم بخای بگیری باز اون نمیتونه بخوره برا بقیست . دوس داری ی یادگاری باشه از یکسالگیش ببرش عکاسی ۳ ۴ تا عکس بگیر و تمام .

اتفاقا ۳ تایی خیلی بهتره

من خودم قصد دارم تا ۵ الی ۶ سالگی برا بچم تولد نگیرم چون هیچی متوجه نمیشه فقط کادوش بگیرم و ببرمش اتلیه عکس بگیریم خانوادگی هر سال 😍😍😍البته اگه خدا قسمت کنه

من تا دوسالگی مهمونی کرفتم مث چی پشیمونم

عزیزم این چیزا شخصیه بستگی به شرایط خودتون داره میشه نمیشه نداره که

یکسالگی بچه نمیفهمه که تولد چیه
ولی برای دل خودت اگه دوست داری خاله دایی عمه عمو اینارو میتونی دعوت کنی یه دور همی بگیری،واجب هم نیست والا

سوال های مرتبط