۱۰ پاسخ

اینجا فقط به آدم استرس میدن روی هرموضوعی

منم ایقداسترسشوداشتم شبش خوابم نبرد،راحت راحت بود اصلامتوجه نشدم

آره منم اون موقع دوست داشتم مزه قرص جوشان می داد منم خیلی وقت هوس قرص جوشان کرده بودم
تازه من چهار مرحله ای دادم خیلی زیاد بود

خداروشکر برای شما راحت بوده
من خودم خیلی سختم شد سر پسرم

وای من رفتم دادم اینقد مامانم دعوام کرد چرا شربتش رو خوردی چیه یه مشت شکر میریختی دور تو که نه اهل شیرینی هستی نه چیزهای چرت و پرت نه نوشابه و بستنی و شکلات گفتم خوردم دیگه اینقد هم حالمو بد کرد که نگو گفت اگه بودم نمیذاشتم بخوری خاک تو سرم کاش خودم پیشت بودم اینقد بهم ریخت گفت میدونم بدن تو هیچ مشکلی نداره 😴😴😴🥺🥺🥺

منم تا خوردمش گفتم مسخره ها چقدر منو ترسوندن این بود شربت گلوکز اینهمه گفتن فلانه بهمانه....کم کم چشام سیاهی رفت یهو غش کردم😅😅😅 بعدشم گلاب بروتون همشو بالا اوردم نمیدونمم چرا اینجوری شدم دیگه ازمایش نگرفتن ازم یه ازمایش دوساعته گرفتن😅😅😅😅😅

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

چند هفته بودی

منم خیلی خوشم اومده بود از طعم اون شربته،ولی بعضیا ویار شیرینی دارن نمیتونن بخورن بالا میارن واسه همینه واسشون غوله😄

از شیرین بودنش ادم اذیت میشه من تمام زبونم ریخت بیرون

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری