مامانا برای زردی نوزاد چی پیشنهاد میدین؟؟

۹ پاسخ

دخترمن زردیش16بود گفتن بستری کنیدمادستگاه اوردیم چکارکنم زودتر دفع بشه
ادرار نمیکنه وشیرم خوب نمیخوره ببزم بیمارستان؟؟

تا كوچولوعه بزار دستگاه تو خونه تا زرديش بره
من پسرم هي اين گف دستگاه نزار هي اون گفت نزار تا يك ماهگيش درگير زردي شد بچم
هنوووزم زردي داره رو ٦ ولي خب ديه تو ٤٠ روزگي مهم ني ميگن اين عدد
هرچي بزرگتر شه تو دستگاه نميمونه
من ٤ مرحله گرفتم اما چون ١٥ روزش اينا بود چشم بندشو حتي ميكند از چشاش اصلاا واينميساد
تا قبل ١٠ روز سعي كن تموم كني زرديشو

مرتب مایعات بخوروشیربده تندتند واگه دستگاه لازمه براش بزارید زیرش عالیخ

مرتب شیر بخوره و ادرار کنه خوب میشه

خودت کاسنی بخور
به بدن بچه هم بکشید با پنبه
قطره شیر خشت
و اگر بالاعه دستگاه
من همه اینارو امتحان کردم زردی دخترمم10بود

دو قطره اب انار ملس بچکون دهنش

اصلا خودم هیچ نخوردم فقط دو روز و دو شب گزاشتمش زیر دستگاه قطره هم مرتب دادم نئوناستر

واییی زردی نوزاد خیلیییی بده یاد اون روزای خودم افتادم فقط خودت سعی کن سردی بخوری عرق کاسنی بخور من دست و پا و صورت دخترمم میشستم با پنبه با عزق کاسنی

بستگی به شدت زردی داره عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان علیرضا❤️ آریا مامان علیرضا❤️ آریا ۷ ماهگی
مامان سید محمدرضا مامان سید محمدرضا ۴ ماهگی