۹ پاسخ

خوبه منم ديروز از همیم گرفتم

تصویر

ازکجاخریدین که همه یجور خریدن

خوبه منم ديروز از همیم گرفتم

تصویر

منم اینو گرفتم ..یه نازکترم گرفتم

منم از همین گرفتم دخترم مرداد به دنیا میاد ‌.

من چند روز بیمارستان بودم.کلا یخ کردم انقد هواش سرد بود.بااینکه هنوز کولر روشن نبود بنظرم خوبه گرم نمیشه چون کولر میزنن بچه سردش میشه

خوبه عزیزم ولی یه رو انداز نخی هم میخوان

منم از همین گرفتم 😅نمیدونم گرم یا نه

نه خوبه

سوال های مرتبط