۶ پاسخ

منم خدا بخواد پسرم اواخر خرداد اوایل تیر دنیا میاد، مخمل نازک براش گرفتم که استر توش نخیه
موسلین هم خوبه، من چون ریسک زایمان زودرس بودم مخمل گرفتم که زودترم دنیا بیاد اکی باشه براش

منم احتمالا اخر تیر زایمانمه و موسلین گرفتم اما در کنارش ی پتو دورپیچ ضخیم هم گرفتم البته بیشتر برای استفاده پاییزش

موسلین

من پارچه ی موسلین گرفتم دوختم
چون نی نی منم تیرماه به دنیا میاد

من موسلین گرفتم

موسلین ب‌گیر

سوال های مرتبط