دوستان بنظرتون این جوابش مثبت یا منفی؟

تصویر
۷ پاسخ

کم تر از 10 طبق رنج آزمایشگاه منفیه

عزیزم جواب آزمایش خودته ؟ چه علائمی داشتی آزمایش دادی؟

منفی‌

موقعی که دخترمو باردار بودم زود رفتم ازمایش بتا ۲.۲ بود بعد یک هفته رفت بالا

منفي عزيزم

عدد بتا ۱.۱
منفیه

منفی هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان 🐻سامین🐻 مامان 🐻سامین🐻 ۱۰ ماهگی
ر.. ر.. قصد بارداری
مامان ستاره مامان ستاره ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۴ ماهگی
مامان امیر طاها مامان امیر طاها هفته نهم بارداری
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۷ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۶ ماهگی