اره ولی به دکترت بگی بهتره تا خودت سرخود انجام بدی من به دکترم گفتم گفت احتمال زایمان زودرس دارم برام آمپول نوشت هفته ای یدونه
من از اول بارداریم کوچکترین دردی داشتم شیاف میزاشتم
من وقتی دراز میکشم دیگه نمیتونم پاشم خیلی سخته😕😩پادردم خیلی دارم
منم شکم درد میگیرم همیشه از ۸ هفته شیاف پروژسترون زدم
خیلی زیاد از ماما همراه پرسیدم گفت باید شیاف بزاری 😕😕😕😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.