یه وقتایی ام انگار تکون ریز میخوره و من فکر میکنم دارم توهم میزنم که تکون میخوره🫤
نی نی من دیروز برای اولین بار چهارتا لگد زد😁
الان بازم دلم میخواد بزنه ولی چون هفتم پایینه خبری نیس😑
خب طبیعیه بعضی وقتا خابن
آره همش استرس وارد میکنن
میگن دخترا زیاد حرکت ندارن ولی پسر جنبش زیادی داره بابا اون حالش از منو تو هم خوبه والا بهش یکم زمان بده🤣🥱
بلههههه😫😫😫
آره عزیزم نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.