۵ پاسخ

پسرمنم همیشه آپتامیل معمولی میخورد یکی دوهفته بهش پرونوترا دادم کل اون دوهفته روزی پنج شیش بار پی پی میکرد اسهالی درصورتی که قبلا روزی دوبار نهایت سه بار بود الان ی هفتس عوض کردم خوب شد خداروشکر
پرونوترا چون پرو بیوتیک داره روده هارو تحریک میکنه شکمشون زودزود کار میکنه

سلام شاید پودر پسته شکمش را راه میندازه ، پودر پسته رو قطع کن ببین چه طور میشه

موز بهش بده

شیرشو عوض کردی؟

اگر قبلا هم همین شیرخشک رو میدادی و بدفعه اینطور شده شاید جلوی کولر پهلوهاش چاییدن شال ببند براش گرم بشه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری