عزیزان اهوازی 🫠♥️

تصویر
۲ پاسخ

من دکتر شبنم سالمی بیمارستان آریا بود که پشیمون شدم چون رسیدگی دکتر و بیمارستانش خوب نیست و الان دکترم جواد مرفوع و بیمارستان مهر هست.

خواهرم پیش دکتر کبرا شجاعی بیمارستان آریا سزارین کرد خیلی خوب بود حتی توی اتاق عمل بهشون گفتیم فیلم گرفتن، قبل اینکه حتی خود خواهرم و بچش از اتاق عمل بیان بیرون فیلما رو برامون فرستادن. ولی هزینه هاشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀🩷 مامان ماهلین🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری