سلام به هفته ی جدید لطفا زود بگذر🫠♥️

۵ پاسخ

اره چشم به راه باش كه گذشت😂😂
من قشنگ تو ماه هشتم ٤ تا تار موهام سفيد شد

نمیگذرع🤦🏻‍♀️

واای اره خیلی دیر میگذره خسته شدم شبا موقع خواب خیلی اذیت میشم میخوام پهلو به پهلو بشم زیر شکمم انگار میخواد پاره بشه

خیلیییی کند میگذره

اصلا هفته های آخر نمیگذرن😕😂

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی