۵هفته مونده ب زایمان😶 زود بگذر رررر.........

۱۱ پاسخ

منم دقیقا پنج هفته دارم ولی احساس میکنم زودتر به دنیا میاد

برای من دوهفته مونده اصلا نمیگزره تعجب میکنم 😐😐😓

اصلنن نمیگذره این اخراا

دقیقا چرا نمی‌گذره

جای عمل 😔سخت
این سختیارو کشیدم پسرم یکسال و نیمش شد از دستش دادم حسرتش قلبم سوراخ کرده

انشاالله 😪

وایی منم عجله دارم

ماه آخر اصلا نمیگذره ۱۹روز مونده ب زایمانم

هوف فک کردم فقط منم ک عجله دارم🫠

وای نمیترسی از زایمان !!؟😭😭😭

هعییییی

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی