من میخام بزارم نهال 🩷🌷اسمای آوا و انیسا و مانیسا ودلانا هم بنظرم قشنگن
لارا، آدا، پلین، ماهلین، جانسو،
لنا، پینار، نیلای
من میخام بزارم پناه❤️
من ۲ هفته دیگه زایمان میکنم اما هنوز نمیدونم!
بین پناه ، نیاز ، آشیان و تیاناز مردد موندم کدومو انتخاب کنم
دریا میزارم
من میخام بزارم نورا🥰
من قرار بزارم آسنا
من گذاشتم حلما ^_^
آیلار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.