اسم دخترررر رررر

۹ پاسخ

من میخام بزارم نهال 🩷🌷اسمای آوا و انیسا و مانیسا ودلانا هم بنظرم قشنگن

لارا، آدا، پلین، ماهلین، جانسو،
لنا، پینار، نیلای

من میخام بزارم پناه❤️

من ۲ هفته دیگه زایمان میکنم اما هنوز نمیدونم!
بین پناه ، نیاز ، آشیان و تیاناز مردد موندم کدومو انتخاب کنم

دریا میزارم

من میخام بزارم نورا🥰

من قرار بزارم آسنا

من گذاشتم حلما ^_^

آیلار

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته سی‌ونهم بارداری