۹ پاسخ

حرص میخورم هی باید به مردم جواب بدم چرا لاغره

خورد خورد نخوووورد ولش کن

من اصلا سخت نمیگیرم غذا اندازه خودش میخوره خداروشکر

فک نکنم هیچکی به اندازه ی من حرص بخوره..از حرص گذشته دارم دق میکنم..شبوروز بهش فک میکنمومیریزم تو خودم

خودخوری خواهر اینقد حرص میخورم که نگو

گاهی دیوونه میشه گاهی بیخیالم

سخت نمیگیرم بهش‌
و چون میدونم حجم‌معده اش کوچیکه و ظرفیتش همینه با دوسه تا لقمه سیرمیشه حتما

حرص میخورم و خودمو میزنم

حرص میخوریم

سوال های مرتبط