حرص میخورم هی باید به مردم جواب بدم چرا لاغره
خورد خورد نخوووورد ولش کن
من اصلا سخت نمیگیرم غذا اندازه خودش میخوره خداروشکر
فک نکنم هیچکی به اندازه ی من حرص بخوره..از حرص گذشته دارم دق میکنم..شبوروز بهش فک میکنمومیریزم تو خودم
خودخوری خواهر اینقد حرص میخورم که نگو
گاهی دیوونه میشه گاهی بیخیالم
سخت نمیگیرم بهش
و چون میدونم حجممعده اش کوچیکه و ظرفیتش همینه با دوسه تا لقمه سیرمیشه حتما
حرص میخورم و خودمو میزنم
حرص میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.