خانما شماها چند هفتگی رفتین سنو قلب قلب تشکیل شده بود ؟

۸ پاسخ

۶هفته و ۵ روز برای من تشکیل شده بود

من ۶ هفته و دوروز

۶هفته و ۳ روز رفتم
دکتر گفت تازه تشکیل شده
قربونش برم ضربانش ۱۱۹بود

سر دخترم ۶هفته ۳ روز

واسه پسرم بین ۶ و‌۷ هفته رفتم تشکیل شده بود الان واسه دومی هم طاقت ندارم میخوام هفته اینده برم اخرای هفته ۶

من بارداری اولم ۹ هفته ۴ روز

من 7هفته 5 روز

من ۷هفته و ۵ روز رفتم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته بیستم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری