مادرای عزیز شیرخشک نان HA یا شیرخشک آپتامیل HA

۴ پاسخ

اپتامیل خیلی سبکه حس سیریش کمتره نان حس سیریش بیشتره

من نان میدم خیلی خوبه

برا چی مگه رفلاکس داره؟

آپتامیل استفاده کردم سبک و خوبه

سوال های مرتبط

مامان کودک من مامان کودک من ۹ ماهگی