دیفن هیدرامین چند قطره بچکون روش
قطره نیستاتین بده خوب میشه
تو این مدت هم بهش چیزای سرد و شیرین و آبکی بده بخوره مثل بستنی فرنیسرد و این چیزا
چیزای گرم بیشتر اذیتش میکنه
الهی بمیرم خیلی درد داره چون خودم همیشه میزنم ولی معمولا چیزی کارساز نیست فقط باید دوره اش بگذره . ولی خب قطره میرتکس هم خوبه اما نمیدونم بچه بتونه استفاده کنه یا نه از دکتر بپرسی بهتره
رب انار من براخودم میزنم میسوزونه ولی سریع خوب میشع برابچه نمیدونم
نیستاتین بزن عزیزم
بسته به سنش آفتین ژل میدن و پماد اسیکلویر که مخصوص تبخال هستش..اگر اینا کارساز نبود قرص آسیکلوویر تجویز میکنن..در درمان خانگی هم میتونی قرقوروت بزاری
رب انار بذار
داروخانه بری قطره میده بزنی ولی بهتره یه تیکه یخ بزنی التهاب و دردشو از بین میبره خودش به مرور خوب میشه.شاید حساسیته شایدم این وروجکا انقد همه چی دهنشون میکنن میکروب بوده.
برو داروخونه قطره بگیر
اگه به سنش مناسب باشه هم افتین ژل هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.