دولتی نهایت ۱ونیم ۲تومن. غیر دولتی بالای ۳۵
من دولتی 3500 گرفت
برای ما غیر انتفاعی گفت حدود ۲۲ تومن
فعلا گفتن هزینه ششون ۴۵ هست ولی من پارسال پیش دبستانی رو ۵۴ دادم قطعا بیشتره
من دولتی ثبت نام کردی هیچی هم نگرفتن
غیر انتفاعی بهمون گفتن حدودا ۴۵
۲تومن دولتی
من دولتی ثبت نام کردم باپول بیمه کتاب 700گرفتن
دولتی رایگانه
بستگی به شهر و مدرسه داره
پارسال ۴۰ دادیم امسال گفتن حداقل ۶۰ میشه احتمالا
غیر دولتی پارسال ۲۸ بود امسال تعرفه ش هنوز نیومده
۲ ۳ تومن پیش ثبت نامدریافت میکنن بستگی به مدرسه اشم داره
من دولتی کلا ۱۳۰۰ دادم ۳۰۰ برای پوشه ودفترچه سلامت ۱تومنم ۶۰۰ کمک به مدرسه و۴۰۰ هم کتاب وبیمه
من دولتی ثبت نام کردم 2تومن گرفتن
سلام عزیزم من اصلا دنبال ثبت نام اینا حالا نرفتم که خبر داشته باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.