۱۵ پاسخ

دولتی نهایت ۱ونیم ۲تومن. غیر دولتی بالای ۳۵

من دولتی 3500 گرفت

برای ما غیر انتفاعی گفت حدود ۲۲ تومن

فعلا گفتن هزینه ششون ۴۵ هست ولی من پارسال پیش دبستانی رو ۵۴ دادم قطعا بیشتره

من دولتی ثبت نام کردی هیچی هم نگرفتن

غیر انتفاعی بهمون گفتن حدودا ۴۵

۲تومن دولتی

من دولتی ثبت نام کردم باپول بیمه کتاب 700گرفتن

دولتی رایگانه

بستگی به شهر و مدرسه داره
پارسال ۴۰ دادیم امسال گفتن حداقل ۶۰ میشه احتمالا

غیر دولتی پارسال ۲۸ بود امسال تعرفه ش هنوز نیومده

۲ ۳ تومن پیش ثبت نام‌دریافت میکنن بستگی به مدرسه اشم داره

من دولتی کلا ۱۳۰۰ دادم ۳۰۰ برای پوشه ودفترچه سلامت ۱تومنم ۶۰۰ کمک به مدرسه و۴۰۰ هم کتاب وبیمه

من دولتی ثبت نام کردم 2تومن گرفتن

سلام عزیزم من اصلا دنبال ثبت نام اینا حالا نرفتم که خبر داشته باشم

سوال های مرتبط

مامان Aylin khanoom مامان Aylin khanoom ۶ سالگی
مامان سامیار و رستا مامان سامیار و رستا ۶ سالگی