۲۳ پاسخ

خب زنگ نزنه چه عیب داره. منم عادت ندارم به همه مرتب زنگ بزنم چه ایرادی داره اخه

خب خودت میزنی؟
بعدم‌ نزنه، یسریا کلا اهل تلفن زدن نیستن

وااای عجب خواهر شوهری هستی! والله منم نه به خواهر شوهر نه به زنداداشم زنگ نمیزنم. چکارشون دارم هرجا هستن سلامت و خوش باشن. هرجا دیدمشون هم خیلی خوب خوش و بشی میکنیم و صحبتی. مناسبتی هم باشه یا دعوت میشم یا دعوت میکنم. تمام...چرا فحش و دعوا اخه

واااا خب نزنه
بیچاره 😑
منم خودم سالی یبار به کسی زنگ نمیزنم اهل حرف پای تلفن نیستم

شاید دوست نداره رفت آمد داشته باشه مگه عیبه؟
چرا فهش!

من سالی یه بار زنگ نمیزنم به خواهر شوهرم مگه اینکه کاری پیش بیاد اونم همینجور چه ربطی داره به خودخواه و حسود بودن آخه

وااااا
چرا اینطوری حرف میزنی
یه سری ها مث من اهل تلفنی حرف زدن نیستن
منم ب کسی زنگ نمی‌زنم
فقط ب مامانم زنگ میزنم
از تلفنی صحبت کردن خوشم نمیاد

من کلا عادت ندارم به کسی زنگ بزنم 😢فقط در روز یکبار به مامانم زنگ میزنم و اگ کاری داشتع باشم به همسرم کلا تلفنی نیستم کسی ام زنگ میزنه اصلا دوست ندارم جواب بدم 😮‍💨جوابم بدم حرف پیدا نمیکنم که باهاشون حرف بزنم 😅یه عادی سلام و احوال پرسی .جوریم که اگر به کسی زنگ بزنم تعجب میکنن

بزنه نزنه چه اتفاقى ميفته؟؟؟
منم الان از اول فروردين از خواهرشوهرم خبر ندارم حتى سراغشو از مادرشم نميگيرم چى شده ؟؟؟ تاثيرش چيه توهم سراغشو نگير

من اگه کسی یه باربهم زنگ بزنه یادم نگه میدارم منم به اون زنگ میزنم یه بارولی اینکه مدام زنگ بزنم نه خوب نیست زیادهم صمیمی بودن فاصله رعایت بشه خوبه

اگه میخای بینتون گرم بشه شما باید این محبت ایجاد کنی زنگ بزنی احوال بپرسی ی جوری رودر وایسی بزاری کنار باهاش راحت باشی

بقولن بعضیا اصلا اهل تلفن نیستن بعدشم همه درگیر زندگی ان

منم زنگ نمیزنم تنهاکسی بهش زنگ میزنم مامانمه

من نه ب خواهرشوهرم زنگ میزنم نه به مادرشوهر
نه زنداداشم ب من زنگ‌میزنه

هیییی من خواهرمم زنگ نمیزنه بعد تو انتظار از غریبه داری؟

والا من هم زن داداشم هم خواهر شوهر. .... نه به زن داداشم زنگ میزنم نه خواهر شوهرم چی بشه بخوابیم بریم خونه همدیگه بهم زنگ بزنیم

عیبی نداره شما خودت بهش زنگ بزن احوال بگیر اصلا چرامنتظری اون بهت زنگ بزنه

منم زنگ ب هیشکی نمیزنم

شاید بی معرفته توهم نزن

وا ینی چی خوب مگه باید هی زنگ بزنه منم اصلا به خواهرشوهر زنگ نمیزنم مگر تولدت عیدی مناسبتی باشه اونم همینه خیلی هم باهم خوبیم

خودت ب خواهر شوهر ت زنگ میزنی؟

تو ام نزن

خو زنگ‌نزنه حالا تو این اوضاع کی اصلا یاد کسی هست که زنگ بزنه زندگیتو بکن بابا گور بابای بقیه

سوال های مرتبط