دوستان این جای واکسن طبیعیه ؟

تصویر
۴ پاسخ

خیلی بدم میاد از واکسن😒😒

برای بچه من اینطور نشد
اگر آبسه زد یعنی سوزن رو عمیق نزده
اگر قرمزی و ورم ادامه داشت امروز و فردا هم یخ بذار

امروز زدی؟
وای خیلی بده واکسنش جیگرم اب شد فقط الانم پای چپش باد کرده چنان گریه میکنه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رز صورتی مامان رز صورتی ۱۴ ماهگی
مامان جانا❤️ مامان جانا❤️ ۸ ماهگی
مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی