۱۱ پاسخ

ناراحت کننده بود من یکم دیدم 🥲

من دیدم فیلمشو قشنگ و غم انگیز بود

منم داشتم نگا میکردم اخراش دیدم غمگین شد زدم یه کانال دیگه.

واییی منم همین الان دیدم اعصابو روانم بهم ریخت قشنگ🥲🥲

برم ببینمممم

وای اصن نبین فیلمای اینجوری همینجوریشم ماها خیلی حساسیم الان ، منم اشکم دم مشکمه تقریبا هرشب آبغوره میگیرم 😑😂

خیلی فیلم ناراحت کننده و غم انگیزیه .منم خیلی اشک ریختم پاش

اره منم نگاه کردم خیلی ناراحت شدم بیشتر از همه پوست شیر رو نگاه کردم خیلی گریه کردم

دیدمش🙂

اره دیدم الان تموم شد
خیلی بدبود

داستانش چیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخملام 💞 مامان مامان دخملام 💞 هفته سی‌ام بارداری