حتما بزن
واکسن مهمی هستش بچه رو از چند تا بیماری ایمن میکنه
کزاز دیفتری سیاه سرفه
همین کزاز بچه با خاک بازی کنه دستش زخم بشه احتمال کزاز باشه کزاز بیماری کشنده هستش
سه گانه ام ام آر
سرخک سرخجه اریون
همین سرخجه و اریون باعث میشن خدا نکرده نازایی اتفاق بیفته اگر شخصی بدون واکسن بش مبتلا بشه
سرخجه در بزرگسالی باعث سقط میشه
واکسن خوراکی فلج اطفال
این دیگه معروفه همه میدونن خوراکی
منم هنوز نزدم😢
کلا از اول واکسن هاشو با تاخیر زدیم چون مریض شد
الآنم هفته ی پیش دوبار بردم نداشتن
امروزم من نتونستم برم همسرم نبود منم تازه کورتاژ شدم نمیتونم بچه رو بغل کنم موند برای شنبه
واااا چرا انقد دیر کردی
منم نزدیم میترسم از عوارض ش
دخترم تازه خوب شده از سرماخوردگی و تب
میترسم باز حالش بد بشه 😭
مگه واکسن قبلی رو نزدی؟؟
خب این چی اضافه داره که میترسی؟؟؟
وا چرا نزدی باید میزدی برو بهداشت بزنن یکی دوروز مراقبت میکنی بعد خوب میشه
اشتباه کردی نزدی.فک میکنی این همه ابله مرغون و اینا از کجا اومده
واااچرانزدی بایدبزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.