۲۲ پاسخ

پستونک بیبی لند ارتودنسی معمولا اکثر بچه ها میگیرن اونو امتحان کن،پسرمن اینو میگرفت،الان چندماهه ترکش دادم

و اینکه بادومی بگیر

شیر بزن بش

منم بچم اصلا نمیگرفت تفش میکرد انقدر با دست گرفتمش تو دهنش تا عادت کرد اینم بگم زمان میبره تا عادت کنه بچه من اصلا نمیگرفت اما با دست همیشه میگرفتم براش بالاخره عادت کرد پستونک عصای دست من بود اگه. پستونک نبود به هیچ کاری نمیتونستم برسم همیشه گریه میکرد

پستونک بی بی لند مدل ارتودنسی بخر
وقتی نمیخوره قطره آد و یا بزن ب شیره انگور ی زره و یا قطره کولیف برای شکم و درد نفخه من از اون میریزم دهنش پستونک می‌زارم میگیره

پستونک‌اونت بگیر

پستونک رو عوض کن اونت از همه بهتره

پستونک بادمی بده

نگیره بهتر پستونک موقع دندون درآوردن به لثه آسیب میزنه.دخترمنم نگرفت حتی یه مدل دیگه هم خریدم شیشه شیر هم نگرفت خدارو شکر شیر هم داشتم لازم نشد

مدل پستونکش روعوض کن پسرمنم نمیگرفت عوض کردم گرفت من سر بادومی گرفتم

من پنج تا پستونک براس خریدم هی اور شی چیکو اونت با دو مدل بیبی لند اخرین بیبی لندی که هریدم اولترا سافت بود خیلی کوچولوعه و فقط موفق شدم موقع خواب بگیرتش و بخوابه اما در حالت عادی همچنان بلد نیست نگهش داره اما واسه خواب میخوادش انقددد تلاش کردم و سماجت کردم اخرش هنوزم اونجوری که باید نمیگیرتش

پسرمنم هیچی نمیگرفت اما بیبی لند طرح اونت رو گرفت

برا منم نگرفت ۴ تا پستونک عوض کردم اونت هم خریدم نگرفت

مدل پستونکش خوب نیست

تو آب شکر..آب قند

والا موندم چرا اصرار دارید پستونک بدید من اصلأ حتی نخریدم براش ب بچه اولم هم ندادم

پستونک و عوض کن

میگن باید پستونکای مختلف امتحان کنی عین شیشه شیرع ک یکیشو یهو میگیره

بچه منم نگرفت

مدل پستونکش رو عوض کن

دختر منم نگرفت تازه شیشه روز یچبار میدادم الان اونم نمیگیره

واااای منممممم
عق میزنههه😩😩😩😖😖😖

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان پسرکم🥰 مامان پسرکم🥰 ۸ ماهگی