چیکار کنم دخترم پستونک بگیره هیچ پسرمم نگرفت 🥲

۳ پاسخ

دختر منم نمیگرفت قطره ad میزدم بهش میدادم کم کم داره میگیره

هر چی نگیره بهتره میگن سیری کاذب میگیرند

من یکم آب قند بهش میدادم بعد پستونک میذاشتم دهنش
نگه میداشتم
چند مدل مختلف پستونک هم امتحان کردم

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان مهرسانا🧿 مامان مهرسانا🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی