۸ پاسخ

پستونک رو بزن تو آب قند بده بهش

پسر من از اول دادم خورد

من بیبی لندخریدم نگرفت اونت بادومی خریدگرفت

من ارتودنسی سواوینکس گرفتم ۱ تومن نگرفتش اصلا. بعدش رفتم از این ارزونا گرفتم‌اونو گرفت. بی بی لند گرفتم
الانم نگرانم پستونکش معمولیه فکش خراب بشه البته روش نوشته ارتودنسی ولی خب ایرانیه

همون دیقه اول یه پستونک بده دهنش مثل من

از همون روزای اول اگه بدی میگیره..البته بستگی به نوع پستونک هم داره من پستونک ارتودنسی اونت گرفتم عالی بود خیلی راحت گرفتش

من طبق تجربم دخترم بادومی و بهتر گرفت بعد اینکه دیدی میگیره یه پستونک خوب بگیر همون اول هزینه نکن چون یه سری بچه ها واقعا نمیخورن
بعد من استمرار داشتم مینداخت بیرون باز میزاشتم دهنش با دست نگه میداشتم اوقم ک میزد دوباره چن مین بعد میزاشتم دهنش

منم خیلی میخوام بگیره
بچه ی اولم نگرفت اصلااااا به هر روشی انواع پستونک
اما دختر خواهرم گرفت بنظرم چون وقتی اومد خونه سریع بهش دادیم.. بعضیا از بیمارستان میدن

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد