مامانا چیکار کنم دخترم پستونک بگیره
بیبی لنده پستونکش

۹ پاسخ

با قطره آد اینقد قشنگ میگیره قطره قطره میدم پستونکش میگیره.دارو کولیکشم بدم یواش یواش با قطره چکون میگیره

پستونک اونت رو امتحان کن بهتر میگیرن اگر بتونه بگیره خیلی راحت میشی

منم دخترم بعد از یک ماهگی گرفت خودش
الان عاشقشه

ب زور بگیری اینقدر ک بگیره
پستونک از مرگ ناگهانی دور از جون نوزاد جلوگیری می‌کنه
باعث آرامش نوزاد میشه
درد کولیک کمتر می‌کنه

منم بچه اولم بی‌بی لند دادم نگرفت اونت گرفت
بچه ها اصلی دوس دارن انگار

شایدهنوزدهنش قدرت گرفتن پسونک نداره به سایزروی پسونک هم دقت کنید

مال منم بی بی لند رو نگرف اونت خریدم گرفت

والا من دخترم سه ماهشه تازه عادت دادم همون بیبی لند الان دوهفتس بکوب دارم وم به دقه یهس پستونک میدم تازه تازه داره میگیره

اتفاقا اگر ندی خیلیییی بهتره..درست گول زننده هست برای بچه و آرومش می‌کنه ولی عوارض خیلیی زیادی هم داره. لوزه میگیره فکش جابه جا میشه و...

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان مهرسانا🧿 مامان مهرسانا🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی