۵ پاسخ

اونت معمولا بیشتر بچه ها میگیرن

من بیبی لند بود ارتودنسی
اوایل نمیگرفت اوق میزد بعد کم کم یاد گرفت

چیکو ارتودنسی خوبه

ارتودونسی بخر

طرح ارتودونسی بگیر خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان ماهورا ❤️ مامان ماهورا ❤️ ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی