خانوما چیکار کنم دخترم پستونک بگیره؟

۵ پاسخ

مشکل منم هست

دخترم گرفت بعدش شیرمو نمی‌خورد لاغر شده بود.

دختر منم هنوز قشنگ نمیگیره گاهی حالت تهوع میگیره گاهی هم قشنگ میخوره.
پسر عموم ۴ ماهشه از دو ماه و نیم به بعد قشنگ پستونک گرفت

من خیلی دوس دارم پستونک بگیره اما نشد

قطره آد بزن بهش بده میگیره

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان مهرسانا🧿 مامان مهرسانا🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا❤️ مامان ماهورا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی