خانوما چیکار کنم بچم پستونک بگیره

۶ پاسخ

آب و نبات به بچه ی ۱ماهه؟؟؟ لطفا چیزی ک از درستی اون اطلاعی ندارید به کسی نگید!!!

سلام
یکم آب و نبات و حل کن پستونک رو بزن داخلش و بعد بزار دهن بچت
و اینکه وقتی پستونک رو میزاری دهنش خودت کمکش کن یعنی بگیرشش چند دقیقه وقتی شروع کرد به مسکو زدن ول کن اگر انداخت دوباره تکرار کن

تمام شد امروز .باید. برم بخرم بهش بدم .مرسی عزیزم

قطره آد بزن سرپستونک بهش بده

یعنی شما ابجوش نبات ندادید تا حالا ب بچه؟؟

ممنون عزیزم .😘

سوال های مرتبط

مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان صالحی مامان صالحی ۱۵ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی