چیکار کنم بچم پستونک بگیره؟!

۱۶ پاسخ

فداتشم

این مدل

تصویر

اوایلش هی مینداخت بیرون من نگه میداشتم دهنش عادت کرد کم کم الان کلا با اون میخوابه

همش اُق میزد چند تا پستونک عوض کردم تا گرفت

بچه ی من نزدیک ۳ ماهش بود گرفت هی نگه داشتم دهنم کم کم هی خورد انداخت بیرون هی خورد انداخت بیرون پدرمو در اورد تا یاد گرفت

من هرکاری کردم نگرفت به هیچ کلکی 😅😅😅

بی بی لند بادومی رو امتحان کن شاید گرفت

ببین من با آ د دادم
با شیر دادم
گرم دادم
سرد دادم
نگرفت که نگرفت
از همون بدو تولد یه جوری عق زد که گفتم الانه دل و رودش بیاد دهنش
نخواد بگیره نمیگیره
به مارکش هم ربطی نداره
اونت دادم بیبی لند دادم و...

بیبی لند بادومی بده اون راحت‌تره

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

با قطره آد بهش بدع

من با کلی تلاش گرفت بلاخره

وقتی گشنشه لهش بده میگیره

چه مدلی بهش دادی اول نگرفت

سوال منم هست

منم دوس دارم پستونک بدم اطرافیان میگن ن خوب نیست براش

سوال های مرتبط

مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی