سلام مامانا چیکار کنم ک بچم پستونک بگیره

۲ پاسخ

پستونک اونت رو نود درصد بچه ها پس نمیزنن اونو امتحان کن‌اگه نگرفت پس دیگه کلا علاقه ای نداره پستونک بخوره من از همون روز تولدش دادم الانم زیاد نمیگیره در حد یک ربع تا وقتی خوابش ببره میندازه بیرون خوب نیس زیاد بدی درسته سندرم مرگ ناگهانی و بی قراری و اینا خوبه ولی معایبم داره

الان ک دیگ دیره
باید از همون دو سه هفتگی میدادی

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی