سلام چیکار کنم بچم پستونک بگیره؟؟

۶ پاسخ

من که قطره آ.د بهداشت داد با طعم موزه
یک قطره ازش ریختم روش و بعدش گرفتش

بچه ها ۱.نیم ساعت به بعدگشنه میشن اون موقع هاابزاردهنش یا موقعی که گریه میکنه خابش میاد هی اوغ میزنه میندازه بازکم کم بزاردهنش یکی دوروز اینکارو بکنی میگیره

من امروز سخت مشغولم ک پسرمو از پستونک بگیرم قشنگ چند ساعت گریه کرد اخرش تسلیم شدم بهش دادم گرفت خابید😂🥴

پسر منم هر کاری کردم نگرفت .
اگه بگیرن خیلی خوبه.

راهکاری بلد بودین ب منم بگین🥲

دختر منم نگرفت اصلا هنوزم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی