چیکار کنم بچم پستونک بگیره؟

۴ پاسخ

دختر من اوق میزنه همه راه هم امتحان کردم قطره اد زدم از شیرم زدم روش ، آب قند زدم اما نگرفت که نگرفت

چند وقت بعد سزارین شکم ببندیم

پسر منم نمیگیره و نمیدونم چکار کنم بگیره

دختر من نمیخوره اما دیشب باباش داد گرفت 😑

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی