چیکار کنم بچم پستونک بگیره

۳ پاسخ

از من‌نگرفت. از ۵۰ روزگی شروع کردم‌نگرفت

اونت و اکثر بچه ها میگیرن

از شیرت بزن بهش،یا با دستت یه ده دقیقه براش نگهدار،یا با کش ماسک براش کش بده بزن یه گوشش کم کم عادت میکنه

سوال های مرتبط

مامان صالحی مامان صالحی ۱۵ ماهگی
مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی