چیکار کنم بچم پستونک بگیره واقعا خسته شدم

۴ پاسخ

پستونک فریگ فقط هیچ بچه ای نیست نگیرش خارجی خیلی نرم از موم زنبور عسل درست شده شبیه سینس به خاطر نرمی بزرگیش میگیرن و چون بافت خوبی داری نیازی به ارتودنسی بودنش نیست اونا سفتن پال اون نمیگیرن بخون راجع بهش من اونتو تف میکنه اما اونو بدون اوق زدن گرفت هم شیک هم مطمعن پلاستیکش

بچم منم با زبونش پرت میکنه بیرون😕

پستونک اونت بده بهش

بچه ی منم نمیگیره😐

سوال های مرتبط

مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی