۷ پاسخ

برا نوزاد باید پستونک ریز کوچولو بگیری.. بزذگ باشه نمیگیره میدش بیرون حالشو بد میکنه. تفش میکنه.. یه دونه کوچیک تر براش از داروخانه بگیر

قطره آد بهش بزن ،بذار دهنش ،میگیره

من دو مدل خریدم شیرین هم. کردم نگه داشتم دهنش بازم نگرفت، راه حل دیگه ای هست؟ 😩

اره اگه بزگه کوچیکش کن
برای من کوچیک نمیخورد بزرگش کردم

یکم شیرین کن بزار دهنش
پسر منم همینطوری بود بااین روش گولش زدم یکم میگیره حالا

باابونبات اغشته کن ببین میخوره

دوست نداره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد